Roliga klipp på youtube

                                                                                          How to be a nerd
                                                                                      How to be a ninja
                                                                                   How to be a gangster
                                                                                How to be an emo
De ingår i samma serie, och de e SKIIITroliga =). Se på dem, och mejla mig och säg vad ni tycker

                                       

P.S. En dikt som jag själv gjort:
"Om en kram skulle vara ett moln, skulle jag ge dig himmelen"
"Om en kyss skulle vara en droppe vatten, skulle jag ge dig haven"
"Om kärlek skulle vara värme, skulle jag ge dig solen"

// D@       Var dig själv, för alla andra är upptagna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0